Polityka powrotów

Polityka zwrotów i wymiany
Nowyts akceptuje zwroty i wymianę przedmiotów, które nie zostały zużyte, umyte, uszkodzone lub niepoprawne w ciągu 14 dni od daty pierwotnej dostawy. Zwracane produkty muszą być oznakowane etykietami nowyts. Jeśli chcesz zwrócić towar, odwiedź nasz portal zwrotny lub dowolny sklep detaliczny.
Wszystkie zwroty online wymagają opłaty zwrotu w wysokości $12,75. Opłata za zwrot zostanie odjęta od kwoty zwrotu. Towary zwrócone z powodu uszkodzenia lub błędu nie będą naliczane opłatą za zwrot. Towary zwracane na kredyt lub wymianę sklepu nie wymagają opłaty zwrotnej w wysokości $12,75.
Aby uzyskać kwalifikujące się zamówienia, przejdź do naszego portalu zwrotu i wymiany, aby złożyć wniosek o zwrot lub odwiedź jeden z naszych sklepów detalicznych.
Przedmioty sprzedaży końcowej: Wszystkie przedmioty oznaczone jako sprzedaż końcowa, w tym karty upominkowe, prezenty na zakupy, przedmioty zniżkowe (cenowe) lub spersonalizowane/listowe, nie mogą być zwrócone ani wymienione. Produkty oznaczone jako „wymiana tylko” mają zastosowanie tylko do tego samego produktu i mają alternatywne rozmiary lub kolory o równej wartości.
Uszkodzone lub nieprawidłowe produkty: skontaktuj się z obsługą klienta w celu uzyskania pomocy w ciągu 14 dni od dostawy. 14-dni po pierwotnym terminie dostawy uszkodzone lub nieprawidłowe produkty nie zostaną przyjęte. Należy pamiętać, że jesteś odpowiedzialny za produkt zanim dotrze do naszych rąk.
Zakup w sklepie: Produkty kwalifikujące się do zwrotu mogą zostać zwrócone do dowolnego z trzech sklepów NAADAM w ciągu 14 dni od daty zakupu. Zwroty bez paragonów wymagają weryfikacji e-mail i ważnego dowodu tożsamości, w tym prawa jazdy, państwowego dowodu tożsamości, paszportu lub wojskowego/rządowego dowodu tożsamości. Imię i nazwisko na Państwa identyfikacji muszą być zgodne z imieniem i nazwiskiem na zamówieniu. Jeśli nie jesteśmy w stanie zweryfikować imienia, nazwiska lub e-maila związanego ze zwrotami bez paragonów, nie będziemy w stanie zaakceptować zwrotów ani wydać kredytów sklepowych.
Sprzedawcy detaliczni zewnętrzni: Produkty zakupione od sprzedawców zewnętrznych lub sklepów specjalistycznych muszą zostać zwrócone do sklepu, w którym zostały zakupione. Niestety nie akceptujemy zwrotów lub wymiany przez naszych partnerów zewnętrznych online lub w sklepie.
Uwaga na klientów z adresami dostawy poza Stanami Zjednoczonymi: Klienci międzynarodowi są odpowiedzialni za zorganizowanie zwrotu i będą naliczani dodatkową opłatą za zwrot $12,75. Zamówienia zwrócone z powodu odmowy zapłaty przez klienta jakichkolwiek powiązanych taryf i podatków będą pociągać dodatkową opłatę za ponowne zaopatrzenie w $35. Opłata za wysyłkę międzynarodową za podróż wyjazdową nie podlega zwrotowi. Wszystkie opłaty zostaną odjęte od kwoty zwrotu. Zamówienia międzynarodowe nie spełniają kryteriów wymiany. Zamówienia zwrócone z powodu odmowy zapłaty przez klienta jakichkolwiek powiązanych taryf i podatków będą pociągać opłatę zwrotną w wysokości $12,75 oraz opłatę za zaopatrzenie w $35.
Jak zwrócić lub wymienić towar
Aby uzyskać kwalifikujące się zamówienia, odwiedź nasz portal zwrotu i wymiany, aby złożyć wniosek o zwrot lub odwiedź jeden z naszych sklepów detalicznych.
Numer zamówienia to 5-cyfrowy numer w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia, a także „numer internetowy” na liście pakowania.
Jeśli Twój produkt spełnia nasze kryteria zwrotu, będziesz mógł pobrać i wydrukować etykietę zwrotną za pośrednictwem powyższego linku. Opłata za zwrot w wysokości $12,75 zostanie odjęta od kwoty zwrotu.
W przypadku zwrotów z adresami dostawy poza kontynentem Stanów Zjednoczonych prosimy o kontakt z zespołem obsługi klienta nowyts [email protected] Umów się o zwrot kwalifikujących się produktów, z kosztami wysyłki poniesionymi przez Ciebie.
Nowyts oferuje maksymalnie dwa bezpłatne zlecenia wymiany. Jeśli wymienisz towar w drugim zamówieniu wymiany na inny towar i wybierzesz trzecią wymianę po otrzymaniu towaru, zostanie naliczona opłata za zwrot $12,75 za zwrot trzeciej partii towaru i wszelkie kolejne wymiany.
refundacja
Po otrzymaniu zwrotu przez nasz magazyn, przeprowadzimy zwrot pieniędzy. Przetworzenie zwrotu może zająć nawet trzy tygodnie. Jeśli zwrócisz przedmiot w celu zwrotu pieniędzy, otrzymasz potwierdzenie e-mail po dokonaniu zwrotu pieniędzy. Jeśli zwrócisz produkt do wymiany, wyślemy Ci żądany przedmiot. Jeśli zwrócisz przedmiot zakupiony za pomocą karty upominkowej, zwrot zostanie zwrócony na kartę upominkową.
obsługa klienta
Jeśli masz jakiekolwiek inne pytania dotyczące naszych zasad wysyłki i zwrotów, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta w dowolnym momencie.
E-mail: [email protected]
Śledź swoje zamówienie
Teraz yts korzysta z DHL do wysyłania zamówień krajowych i międzynarodowych. Wszystkie paczki zostały ubezpieczone. Po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem wysyłki z numerem śledzenia. Jeśli potrzebujesz pomocy, wyślij e-mail na adres [email protected] I podaj numer zamówienia.
Czas dostawy
Zamówienia kontynentalne USA: Zamówienia zapasowe będą przetwarzane w ciągu 3-10 dni roboczych
Należy pamiętać, że wysyłamy i dostarczamy tylko w dni powszednie, a tylko pilne zamówienia złożone przed 12:00 PM Eastern Time w dni powszednie będą wysyłane tego samego dnia. Na przykład krajowe 2-dniowe zamówienia dostawy złożone o 1:00 PM Eastern Time w czwartek zostaną wysłane drugiego dnia (piątek) i dostarczone w następny wtorek.
Zamówienia spoza Stanów Zjednoczonych: Zamówienia z dostępnym magazynem zostaną przetworzone w ciągu 10-15 dni roboczych, a może wystąpić dodatkowy czas wysyłki i opóźnienia w odprawie celnej.
frachty
Krajowy transport naziemny 619.95, bezpłatna wysyłka dla zamówień wynoszących $175 i wyżej
Dostawa w ciągu 1-7 dni roboczych
Krajowa 2-dniowa dostawa ekspresowa do 19,99, zamówienia wynoszące $175 i wyżej wymagają płatności $8,99
Zamówienia złożone przed 12:00 PM Eastern Time zostaną dostarczone w ciągu dwóch dni
Krajowa opłata za nocną wysyłkę 34.99, $29.99 dla zamówień wynoszących $175 i wyżej
Jeśli zamówienie zostanie złożone przed 12:00 PM Eastern Time, zajmie to jeden dzień roboczy
Zamówienia poza granicami Stanów Zjednoczonych: Ujednolicona opłata w wysokości $45
Zamówienia międzynarodowe są wysyłane na zasadzie dostarczanej opłaty celnej (DDP). Wszystkie taryfy i podatki są uiszczane przy kasie. Nie da się kontrolować tych kosztów, ani przewidzieć ich wysokości, ponieważ polityka celna i taryfy importowe różnią się znacznie w poszczególnych krajach. Prosimy skontaktować się z lokalnym urzędem celnym, aby zapytać o aktualne opłaty.
Termin przesyłek wakacyjnych
W tym roku liczba przesyłek przetwarzanych przez firmy spedycyjne była znacznie wyższa niż zwykle, co prowadzi do globalnych opóźnień transportowych. Chociaż nasz zespół ciężko pracuje nad pakowaniem zamówień w celu terminowej dostawy, przewidujemy opóźnienia w procesie transportu ze względu na dużą ilość zamówień. Niestety wszelkie opóźnienia transportowe, które wystąpią po przybyciu paczki do firmy spedycyjnej, są poza naszą kontrolą. Wiemy, jak ważne są prezenty świąteczne dla bliskich i zachęcamy do zakupów na początku tego roku, aby dać firmie spedycyjnej trochę dodatkowego czasu na zakończenie dostawy.
Krajowy transport naziemny: region północny jest umieszczony przed 12:00 południe Eastern Standard Time w grudniu 18-tym i zostanie dostarczony przed 24-tym grudniem; Południowy/Środkowy Zachód został umieszczony przed 12:00 południowym standardowym czasem wschodnim 15-tego grudnia i dostarczony przed 24-go grudnia; Regiony niekontynentalne Stanów Zjednoczonych zostały umieszczone przed 12:00 południe Wschodniego Standardowego Czasu Grudnia 14-tego i dostarczone przed 24-tego grudnia
Pilna dostawa:
Zamówienia złożone przed 12:00 południem Wschodniego Standardowego Czasu Grudnia 18-tego w Chinach Północno-Wschodnich zostaną dostarczone przed 24-tym grudniem; Zamówienia złożone przed 12:00 południe Wschodni standardowy czas grudnia 18th zostaną dostarczone przed 24-tym grudniem; Zamówienia złożone przed 12:00 PM Eastern Standard Time 14-tego grudnia w regionach niekontynentalnych Stanów Zjednoczonych zostaną dostarczone przed 24-tym grudniem
Wysyłka międzynarodowa (DHL express): Zamówienia złożone przed 12:00 południową porą wschodnią w grudniu 15-tego grudnia będą dostarczane lub przed 24-go grudnia
2-dniowa dostawa:
Zamówienia złożone przed 12:00 południem Czasu Wschodniego XX grudnia w Chinach Północno-Wschodnich zostaną dostarczone przed 24-tym grudniem; Zamówienia złożone przed 12:00 południe Czas wschodni grudnia XX zostaną dostarczone przed 24-tym grudniem
Dostawa nocna:
Zamówienia złożone przed 12:00 południowym Czasem Wschodnim XXI grudnia w Chinach Północno-Wschodnich zostaną dostarczone przed 24-tym grudniem; Zamówienia złożone przed 12:00 południowym Porą Wschodnim XXI grudnia zostaną dostarczone przed 24-tym grudniem
*Prosimy pamiętać, że nie możemy zagwarantować, że zamówienia dostarczone przez noc lub w ciągu dwóch dni zostaną dostarczone na czas w Boże Narodzenie. Potrzebujemy dodatkowych kilku dni, aby zrealizować Twoje zamówienie w okresie wakacyjnym.
Stany północno-wschodnie – Connecticut, Delaware, Maine, Maryland, Massachusetts, New Hampshire, New Jersey, Nowy Jork, Pensylwania, Rhode Island, Vermont, Waszyngton
Stany zachodniego wybrzeża – Arizona, Kalifornia, Kolorado, Idaho, Montana, Nevada, Nowy Meksyk, Oregon, Utah, Waszyngton, Wyoming
Stany środkowego zachodu to Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Missouri, Minnesota, Nebraska, Dakota Północna, Ohio, Dakota Południowa, Wisconsin
Stany południowe: Alabama, Arkansas, Floryda, Georgia, Kentucky, Luizjana, Mississippi, Karolina Północna, Oklahoma, Karolina Południowa, Tennessee, Teksas, Wirginia, Wirginia Zachodnia Wirginia
Ryzyko utraty: Wszystkie produkty zakupione za pośrednictwem strony internetowej są transportowane i dostarczane przez niezależnych przewoźników, którzy nie są powiązani z nowyts ani kontrolowani przez nią. Gdy nowyts dostarczy te przedmioty do przewoźnika, własność produktów zakupionych na stronie internetowej oraz ryzyko utraty tych produktów zostanie przeniesiona na Państwa.